Helene

Helene
Sommerhus 2010

mandag den 18. oktober 2010

Social Network og Mark Zuckerberg


Jeg var inde og se filmen Social Network forleden, jeg synes at filmen var ekstremt god! Den virkede meget ægte, bare det at de brugte de rigtige navne og fik dem til at ligne de virkelige. 
Men jeg sad under filmen og blev helt irriteret over de tvillinger der er med. De havde jo ingen krav på noget som helst?? Forstår slet ikke hvordan at de kunne få så mange penge? Kan da forstå de andre der havde været med til at starte det. 

Der er en hade gruppe mod Zuckerberg på Facebook, og det er jo bare dybt latterligt, helt ærligt?? Undskyld mig men det er faktisk hans skyld at vi overhovedet kan være på Facebook. Men det viser da bare den intelligens (eller mangel på samme) der er i denne verden. 

Jeg sad også under filmen og tænkte at det var helt sindssygt at nogen overhovedet kunne være så klog som Mark, fordi det var jo nærmest urealistisk. Jeg ville ønske at jeg var så klog. 
Men han er jo også jøde ;) 

Jeg synes at vi alle skal takke Mark Zuckerberg og venner for den helt fantastiske hjemmeside de har lavet!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar